コメント:

Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend your web site, how can i subscribe for a blog website? The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea
I was wondering if you ever considered changing the structure of your site? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures. Maybe you could space it out better?
東京は春の嵐?。日によって寒暖の差が激しい3月ですが今年は桜の開花は早めのようです。 『BS日本のうた』が3月16日(土)午後0:00~午後1:29に再放送されます。サッコさんの「きみ可愛いね」のアレンジ新鮮ですね。
ドリフターズの一員と間違われてしまう今日この頃です…(^^;)
サッコちゃん、リスマスライブ以来ご無沙汰しております。 仲本工事さんは私の高校の先輩です。6年違うので実際にお会いしたことはありませんが・・・。 体操部だったということはお聞きしています。 若い奥さんですね~、仲本先輩!(笑)